Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































CzechTourism rozšíří ediční řadu podporující domácí cestovní ruch

Lednovou publikaci „Cestujte za příběhy“ doplnila v březnu bohatě ilustrovaná kniha „Česko – země příběhů“. Agentura CzechTourism rozšíří svou ediční řadu podporující domácí cestovní ruch i brožurami, které budou turisty podněcovat strávit letní i zimní dovolené aktivně a cestovat za kulturou.

Agentura CzechTourism pokračuje ve své marketingové kampani „Česko – země příběhů“, v jejímž rámci vytváří mimo jiné ediční řadu tiskovin podporujících domácí cestovní ruch. Brožurky a knihy představují Českou republiku jako historicky bohatou destinaci, v níž každé místo vypráví svůj vlastní příběh. S publikací „Cestujte za příběhy“ se turisté mohou setkat na veletrzích cestovního ruchu (např. v Českých Budějovicích, ITEP Plzeň, Go+Regiontour Brno, Holiday World). Součástí průvodce, který turistům představuje mimo jiné renesanční skvosty České Kanady, barokní gejzíry ve skalních městech, valašské tradice i architektonické památky První republiky, je i ilustrovaná mapa nejzajímavějších turistických cílů České republiky. Mapu, která láká do zajímavých destinací celé České republiky, si mohou turisté pořídit i samostatně, k dostání je kromě veletrhů cestovního ruchu i v informačních centrech agentury CzechTourism.
Publikaci nyní doplňuje obrazově poutavá kniha „Česko – země příběhů“, na přelomu jara a léta poté ediční řadu doplní brožury lákající na konkrétní „Cesty za příběhy“. Ty vyjdou vstříc jak vyznavačům letní aktivní dovolené, tak i wellness nadšencům, gastroturistům a lákat budou i na památkovou turistiku.
Publikace jsou realizovány v rámci projektu Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu, který je financován z integrovaného operačního programu -ze strukturálních fondů EU a státního rozpočtu ČR.