Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Čtyřhvězdičkový Aquapalace Hotel Prague v Praze-Čestlicích se nachází v areálu největšího aquaparku ve střední Evropě AQUAPALACE PRAHA. Přímý přístup do aquaparku nabízí dospělým, rodinám a sportovním nadšencům rozmanitou nabídku. Aquapalace Hotel Prague se svým moderním konferenčním centrem až pro 650 osob nabízí ideální spojení obchodního jednání s relaxací a odpočinkem. Díky široké nabídce služeb, v blízkosti moderní a pulzující metropole Prahy, lze prožít příjemný pobyt, ať už při obchodním jednání nebo jen ve volném čase.
Přírodní barevné tóny vytvářejí v hotelu útulnou atmosféru a navozují pocit pohody a relaxace. Hotel disponuje 231 pokoji a suity, restaurací s mezinárodní kuchyní, lobby barem, dětským koutem, konferenčním centrem až pro 650 osob, hotelovou podzemní garáží se 126 parkovacími místy, přímým přístupem k aquaparku, k wellness a fitness centru. Výhodou je poloha blízko Prahy – 6 kilometrů od stanice metra „C“ Opatov, 14 kilometrů do centra města.
Investorem a majitelem Aquapalace Hotelu Prague je finanční skupina SPGroup a.s., která drží v současnosti podíly celkem ve 46 společnostech, a to především v průmyslových podnicích, společnostech zaměřených na finanční služby a společnostech zprostředková­vajících prodej nemovitostí či realizujících developerské projekty.

Certified Conference Hotel a Certified Business Hotel

Konferenční sezona začíná – Aquapalace Hotel Prague zaznamenává nárůst obsazenosti

Aquapalace Hotel Prague láká zahraniční, ale i české hosty. Jeho obsazenost v průběhu letních měsíců neklesla pod šedesát procent. Mimo české klienty tu uvítali zahraniční hosty především z Rakouska, Německa, Belgie a Holandska. Přitom poměr obsazenosti se pohybuje kolem šesti ku čtyřem ve prospěch zahraničních. Od září Aquapalace Hotel Prague zaznamenal zvýšení poptávky o dvacet procent, a to díky konferencím a obchodním akcím. „Rezervace na konference jsme přijímali už od léta. Hlavně od českých firem a od českých zastoupení zahraničních společností. Obsazenost hotelu v příštích měsících proto předpokládáme ještě vyšší. Především se změnilo složení klientů. Skončily prázdninové pobyty a začaly firemní akce,“ řekla generální ředitelka Aquapalace Hotelu Prague paní Vladana Horáková.

Za vysokou poptávkou management vidí především agilní obchodní politiku a vysoce komfortní variabilní konferenční prostory, kterými v české metropoli disponuje jen málo kongresových hotelů. Klientelu zejména láká kombinace konferencí s aktivitami a relaxací v přilehlém aquaparku. Konferenční centrum hotelu pojme až 650 osob a je vybavené nejmodernější audiovizuální technikou a multimediálním zařízením. Rozsáhlé zázemí v podobě konferenčních místností totiž vyhovuje jak komornímu jednání, tak prostorově náročnějším akcím.

„Aquapalace Hotel Prague jako první hotel v České republice získal prestižní ocenění Certified Conference Hotel a Certified Business Hotel. Těmito certifikáty jsou označovány hotely, které splňují velmi přísná pravidla. Ta se týkají nejen konferenčních prostor a zázemí, ale i kvality všech služeb, zejména servisu a péče o zákazníky. Dále rozsahu konferencí podle prostorových možností, rozsahu stravování podle flexibility obsluhy či rozsahu a kvality ubytovacích prostor,“ doplnila paní ředitelka.

Certifikáty reprezentují spojení standardů pro konferenční hotely. Ocenění pak vycházejí z kritérií, která společně sestavily organizace Sdružení Německého cestovního managementu (Verband Deutsches Reisemanagement – VDR), Německá společnost pro management sdružení (Deutsche Gesellschaft für Verbandsmanagement – DGVM), German Convention Bureau (GCB) a Sdružení německých organizátorů společenských akcí (Vereinigung Deutscher Veranstaltungsor­ganisatoren).

„Jsme rádi, že se nám podařilo konferenční prostory a hotelový servis dostat na špičkovou úroveň. Certifikáty nám pomohou, hlavně co se týká obchodní klientely z Německa a Rakouska, tedy ze zemí, v nichž jsou tato kritéria vysoce ceněna. Zaznamenáváme proto nárůst její poptávky oproti létu o 15 až 30 procent. Jsem přesvědčena, že tato prestižní certifikace posílila naši pozici i u českých podniků,“ uzavřela generální ředitelka Aquapalace Hotelu Prague paní Vladana Horáková.

Označení Certified Conference Hotel se zakládá na kritériích Sdružení konferenčních hotelů, která byla vyvinuta společně s Hotelovým sdružením Německo (Hotelverband Deutschland – IHA) a charakterizují podmínky, které musí splňovat profesionální konferenční hotel. Kritéria sestávají ze sedmi kategorií, každé je přiřazen značný počet povinných kritérií. Kontrolní katalog neobsahuje pouze nároky na prostor a vybavení hotelu, ale také nároky na celkový proces provedení akce od prvotní poptávky až po konečné vyúčtování.