Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Čedok rozšiřuje síť obchodních zástupců

Začátek roku bývá dobou intenzivních jednání a uzavírání smluv mezi cestovními kancelářemi a provizními prodejci. Nejinak tomu bylo na mezinárodním veletrhu GO v Brně, na Slovakiatouru v Bratislavě a nejinak tomu bude i na Holiday World v Praze. Ředitele marketingu cestovní kanceláře Čedok a.s. Tomáše Brejchy jsem se zeptal, jaký byl pro Čedok rok 2004 z hlediska spolupráce s provizními prodejci.
Více než třicet procent prodejů cestovní kanceláře Čedok se v roce 2004 uskutečnilo prostřednictvím našich obchodních zástupců. Tento trend budeme maximálně podporovat i v letošním roce. Řekl bych, že je to výhodné pro obě strany. Těžíme přitom ze synergie vzájemné důvěry nejen jako obchodní partneři mezi sebou navzájem, ale i důvěry, kterou požíváme u koncových zákazníků. Majitelé úspěšných cestovních agentur si ji zasluhují nejen proto, že prodávají zájezdy, ale že jsou poradci svých klientů, s nimiž zpravidla udržují dlouhodobé přátelské vztahy. Zájezd není jen tak ledajaké zboží. Koupit zájezd je vždy věcí důvěry ve věci příští, protože to, co si klient koupil, vyzkouší až během cesty a pobytu. I ve sféře prodeje zájezdů je proto obrovskou marketingovou výhodou mít určitou historii a nabízet značkové zboží. Z tohoto pohledu zase na oplátku Čedok umožňuje svým obchodním zástupcům profitovat ze své pětaosmdesátileté tradice.

Tradice je tradice, ale provize je provize…
Provize u Čedoku může dosáhnout až 15 %. V kombinaci srovnatelné cenové úrovně s letní sezonou 2004 proto očekáváme výrazný nárůst zájmu o naše produkty v období předprodeje na úkor poslední minuty. V této době je provize pro naše obchodní zástupce nejvyšší. Obchodní zástupci ale spatřují výhody i v naší univerzální a sortimentně nejrozsáhlejší nabídce na českém trhu, která zahrnuje všechny hlavní produkty, které trh očekává. Na rok 2005 jsme pro své obchodní zástupce opět vyhlásili motivační soutěž o hodnotné ceny. Pro letní sezonu pro ně plánujeme řadu atraktivních studijních cest i možnost čerpat rodinnou dovolenou s výraznou slevou z cen zájezdů, které si vyberou. Sleva může být až ve výši 100 %!

V letní sezoně zahajujete prodej vlastních produktů i u destinací, kam jste dosud prodávali zájezdy jiných touroperátorů.
Ano, jde především o zájezdy na Kypr a na ostrov Madeiru. Výhodou pro naše obchodní zástupce je nekrácená provize z ceny. Stále žádanější službou je dovolená na míru. Zájem trhu o tento typ produktu se pochopitelně odráží i ve stoupající poptávce přes naši celorepublikovou síť obchodních zástupců. Mohu říci, že zájem o služby Čedoku „na klíč“, jak ze strany klientů, tak následně i našich prodejců, stoupá už proto, že komunikace s centrem provizního prodeje Čedoku je velmi jednoduchá. Bezplatná linka 800 100 311, jejímž prostřednictvím s námi komunikují, je v provozu včetně sobot a nedělí až do 22:00. Neustále rozšiřujeme možnost přímých rezervací prostřednictvím internetu. Jinak je také internet používán jako doplněk ke katalogům, protože je zde možné nalézt hotelové stránky obsahující další podrobné obrázky hotelových kapacit a resortů, které se do katalogů nevejdou. Samozřejmostí jsou pomůcky na podporu prodeje. Mezi nejčastější patří světelné butony, stojany do interiérů a exteriérů, plakáty, tiskopisy atd.a pochopitelně katalogy. V případě, že prodejci prodali více než 50 míst do zahraničí, pro ně zajišťujeme první rozvoz katalogů zdarma.





www.cedok.cz