Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Brno - město uprostřed Evropy

Pane primátore, hovoříme spolu v rámci prezentační tiskové konference projektu “Brno – město uprostřed Evropy … festival zábavy pod hrady Špilberk a Veveří 2001“
Brno se rozhodlo inspirovat se v budování svého přístupu a vztahu k hostům pohodou a pohostinností jihomoravského venkova. To jsou základní atributy mezilidských vztahů, jež si jako člověk, který se tam narodil, s vesnicí spojuji.. Ve městech se však vytrácí. Buďme jihomoravskou veletržní metropolí, ale zachovejme si individuální přístup ke každému návštěvníku.

Brno je veletržním městem. Tyto ambice ale má řada velkých evropských měst.
Přeci jenom bych si na určitý rozdíl dovolil upozornit. U nás v Brně se o výstaviště velmi pečlivě pečuje. Výstaviště se rozvíjí. Každý, kdo veletrhy v poslední době navštívil, jistě zaregistroval řadu pozitivních změn. Ty ale nevedly k tomu, že by musel návštěvník více zaplatit. Stále lepší služby za rozumnou cenu signalizují, jak hodně nám záleží na dlouhodobém rozvoji veletržního areálu a nikoliv jen na okamžitém zisku. Veletrhy a vše, co s nimi ve veletržní metropoli souvisí, chceme rozvíjet s dlouhodobou perspektivou. Z toho důvodu klademe maximální důraz na pohostinnost a služby. Jedná se nejen o služby poskytované přímo v areálu výstaviště, ale i mimo něj. Mám na mysli komfort dopravního spojení, hotelový servis a nabídku kulturních programů.

Pane Morávku, společnost SNIP & CO. se déle něž 8 let úspěšně zabývá prezentačními akcemi, oslavami regionálních jubileí apod. Velmi často je tomu ve spolupráci s městem Brnem, BVV, a.s. a dalšími subjekty. Vaše propagační projekty staví na rozmanitosti, na atraktivních tématech, a to i v oblasti incomingového a domácího cestovního ruchu. Jaký je cíl nejnovějšího ročníku projektu „Brno – město uprostřed Evropy … festival zábavy pod hrady Špilberk a Veveří 2001„?
Přilákat do Brna co nejvíce turistů a návštěvníků, pobavit a potěšit co nejvíce místních občanů jejich přátel a hostů. Projekt je marketingově postaven na dlouhodobé perspektivě workshopů, nabídek nejenom samotného města Brna, ale i dalších oblastí jižní Moravy. Budou se zde prezentovat města Slavkov, Břeclav a další. V dlouhodobější perspektivě by pak měl tento pilotní projekt zvát na další projekty, které jsou na jižní Moravě, ale v dalších regionech České republiky pořádány pro turisty i místní obyvatele.