Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Outgoing:

  • zájezdy především do zemí dostupných individuální dopravou;
  • zprostředkování služeb v zahraničí;
  • zajišťování služeb business travel;
  • zájezdy na autosalony, motoristické podniky GP, Rallye, Formule 1 apod.;
  • tranzitní ubytování.

Incoming a domácí cestovní ruch:

  • zájezdy v Česku pro skupiny a jednotlivce;
  • lázeňské, letní u vody a zimní lyžařské pobyty;
  • incentivní programy, kongresy, teambuilding,
  • školní akce, lyžařské kurzy, poznávací zájezdy.

Ostatní služby:

  • vystavování a prodej motoristických dokumentů ÚAMK a FIA;
  • prodej dálničních kuponů Česko, Slovensko, Rakousko, Slovinsko, Švýcarsko;
  • prodej cestovního pojištění a pojištění motorových vozidel;
  • prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce;
  • prodej zboží souvisejícího s autoturistikou;
  • prodej autobusových jízdenek;
  • podávání autoturistických informací a příprava cestovních itinerářů;
  • celní carnety CPD;
  • kempingové karty CCI;
  • letenky.

Vlastní hotelová zařízení ve skupině:

  • Motel OASA – Opava
  • Hotel Panoráma – Orlická přehrada
  • Hotel Fontána – Lipenská přehrada

Autoturist jde s dobou

S ředitelem Autoturistu Ing. Petrem Tiefenböckem jsem spolupracoval již u prvního vydání nového časopisu, který na veletrhu GO v Brně v lednu 2001 křtili pan poslanec Josef Jalůvka a generální ředitel Českých drah Dalibor Zelený starým zachráněným jménem Všudybyl. Ostatně i díky této konstelaci se nám o několik let později podařilo uvést v život oblíbený autovlak Jadran Expres do Splitu, který loni po pěti letech dojel na to, že místo toho, aby vozil platící pasažéry, stal se nástrojem proradostňování zaměstnaneckých benefitů „modré armády“.
Petře, čím to, že jsi autovlaky zredukoval na auta?
Jsou životní výzvy, které se neodmítají, a jedna z českých renomovaných cestovních kanceláří, Autoturist, s třiačtyřice­tiletou tradicí, pro mne takovou výzvou určitě je. Ostatně, na rozdíl od železničářů, se mototuristé nevozí gratis, a proto je tato cílová skupina pro firmu orientující se na zájezdy určitě atraktivní.

Jaká byla pro Autoturist letní sezona 2010?
Stejně úspěšná jako loňská. Orientujeme se totiž hlavně na individuální cestovatele. Své destinace volíme tak, aby tam bylo možné dojet automobily a motocykly, byť ani to už dnes úplně neplatí, protože nabízíme i letecké zájezdy do Bulharska. Novinkou byl projekt „Zpátky do východního Německa“ – pobyty u Baltického moře, které v minulém roce zaujaly a které budeme dále nabízet, zřejmě jako jediná cestovní kancelář v Česku .

Začíná lyžařská sezona.
Nabídku zimních a wellness pobytů děláme díky internetu výhradně on-line, protože ji individuální klientela stále více vyhledává. Podporou tohoto distribučního kanálu je i náš letošní projekt www.unitedtravel.cz. Zkrátka, doba patří elektronickým médiím, a Autoturist s dobou jde.